Helvetets natt

7kommentarer

Vaknade upp vid 01.00 av att jag behövde gå och kissa.
Lyckades somna om till 02.00, igen för att kissa.
ALlt dropp ni vet.
När jag skulle lägga mig igen, fick jag frossa, panik och hela magen svällde upp.
Från ingenstans fick jag så ont, strålningar och ilningar ut i armen, bröstet och hjärtat och hela magen krampade.
Alla prover var bra, men jag bara låg och skakade i sängen och hade busmärtor.
Så, de fick lugna ner mig med morfin, gång på gång, gör ingenting hjälpte.
Lyckades somna om, bara för att råka ut för samma sak vid 04.00 och 05.00 och så en lien säng här vid 05.30
Läskigt.....
Dem kommer in nästan hela tiden nu och tittar till mig, men det är läskligt.
NU mår jag ganska ok, men tänk om det börjar krämpa igen....
Vill ju bara vara frisk ju....
Ska föröska sova lite nu i alla fall

7 kommentarer

Lina

07 Sep 2009 07:53

men va otäckt, stort krya på dig o hoppas du blir bättre snart så du får komma hem t din familj

Anonym

07 Sep 2009 09:17

Stackars stackars dig! Jag brukar läsa din blogg, men inte kommentera, så kom jag in nu och fick se det här! Usch vad hemskt jobbigt med själva sjukdomen, och sen dessutom att vara borta från barnen... Lider med dig och hoppas att du blir frisk snart snart!

anna

07 Sep 2009 11:53

Stackare, hoppas det snart går över och att du får komma hem igen..Förstår att du måste känt panik. Krya- på- dig- kramar från Malmö

Linda

07 Sep 2009 12:07

Men stackaren, det låter inte bra. Skönt att du är där du kan få hjälp iaf och jag hoppas verkligen du kryar på dig snart så du får komma hem till din familj där du hör hemma..Kram på dig

Alexandra

07 Sep 2009 15:52

Hejsan.

Jag hoppas att allting blir bättre snart.. har själv en kronsik magsjukdom så jag vet på ett ungefär vad du går igenom.

Håller tummarna för att det inte blir värre nu, utan bättre!

Mvh

//Alexandra

Johan

07 Sep 2009 21:42

Fy fan! Låter fruktansvärt. Hoppas du snart blir bra och får komma hem! Kram

Jenny

08 Sep 2009 10:32

Hej

Jag har läst din blogg ett bra tag med detta är första gången jag kommenterar.



Jag ber och håller allt jag har för att du ska ta dig ur detta skov, vet hur jobbigt Anders har det...



Min syster har morbus Crohn och efter flera helvetes år och nära nog sprucken tjocktarm mår hon nu så bra man kan med Crohns och ileostomi

Jag hoppas av hela mitt hjärta att du tagit dig ur krisen och att det vänder nu.



Jag älskar att läsa din blogg och jag är så glad för dig o din mans skull att ni har fått er efter längtade familj =)



Tusen helande kramar din bloggläsare Jenny

Kommentera

Publiceras ej