Jag och min kropp, hahaha

1kommentarer

Vår sparesa på Selma Spa i Sunne var helt underbar.
Däremot är jag väldigt mottaglig för massage och har alltid varit.
Detta resulterade i, att jag blev helt slut efter massagen i fredags.
På lördag morgonen, hade vi en härlig massage, som heter hot stone, där man arbetar md heta lavastenar, urhäftigt.
Efteråt, var både jag och mannen såsiga i huvudet och somnade om en timme på hotelrummet.
Jag kan lätt säga, att det tufft att köra dem 38 milen...
Framförallt de sista 10 milen till Sthlm, då var jag så trött och helt slut, så det gick enbart på viljestyrke.
Så fort vi hade parkerat hemma och jag klev ur bilen, fick jag feberfrossa och tempen visade på 38.9.
Hela kvällen låg jag bar och skakade och frös och var helt uttömd och utmattad.
Snacka om utrensning....
Gårdagen, 1a advent, var vi helt blut bägge två. Mannen har en enorm hosta som aldrig ger med sig och jag hade superont o hela kroppen.
Inatt sov jag 10 timmar och jag känner mig fortfarande inte utsövd.
Men bättre mår jag i alla fall :)

1 kommentarer

anna

30 Nov 2009 17:25

Oj då! Krya på er....

Kommentera

Publiceras ej