Glad Fars Dag

4kommentarer

Glad Fars Dag.
Vi blir bara hemma, tyvärr är pappa sjuk, så det blir ingen middag med päronen ikväll.
OM jag orkar, ska jag försöka ta mig till shoppingcentret och köpa mig en pyjamas, tillsammans med familjen.
Jag som alltid varit varm och sovit i boxershorts, fryser numera och sover i strumpor, jogginsbyxor och tshirt.
Så är det när man är undernärd och gått ner 54 kg.....
Fars Dag för tre år sedan, satt vi på flyget hem, efter att träffat vår surrogatmamma för första gången. Anders och jag fick tårar i ögonen då vi kom att tänka på att vi kanske nästkommande år kanske själva skulle få fira fars dag.
Och som vi firade, vår dotters födelse.
Det var den bästa present vi någonsin kunnat fått....
Ha en riktig bra dag

4 kommentarer

Sarah

08 Nov 2009 10:03

Grattis på Farsdag!

Jag önskar nu er en god och trevlig dag och jag hoppas att Sveriges alla pappor får en fin dag!

Surromamman

09 Nov 2009 17:11

Grattis så här i efterskott på Farsdag! Vilken underbar känsla att få fira dagen med Eliott och Emelie, eller hur!



Vi kämpar på. En dag i taget. Men jag har en käsnsla av att det går uppför de kommande veckorna. Illamåendet är nog här för att stanna! (och jag HATAR det!!!!!) :-D

anna

10 Nov 2009 09:00

Kämpa, kämpa...Det var nog tur att du var i fysiskt bra form när du blev så sjuk, du ska se att du snart är tillbaka..ha en bra dag, kram från Malmö.

Ewa-Leena Henriksson

10 Nov 2009 17:24

Hej. Min man firade också sin första Farsdag i söndags tack vare en underbar surrogatmamma i Ryssland.Han hade aödrig fått gjort det annars! Jag vill också få folk, myndigheter, och alla att få upp ögonen att detta sätt att få ett kärleksbarn finns? Har skapat en hemsida om våran resa och har även mycket material, och råd och tips, och en e-mail där folk kan nå mig om de vill ställa frågor om våran firma och program. Hemsidans adress är surrogatbarn.dinstudio.se Krya på dig MVH Ewa-Leena Henriksson med familj:)

Kommentera

Publiceras ej