Sååååå stressad......

1kommentarer

Denna vecka samt den kommande veckan, är så stressig.

Jag håller på med utvärderingar, budget, överlämning och tja, jag vet inte allt vad jag gör.

Sammanställer, rensar, slänger, sorterar.

Jag är så stressad, så jag tom börjat glömma bort saker, något som aldrig hänt förut.

Hade trippelbokat mig för flera olika saker under helgen.

Dessutom har jag slagit fel kod på mitt bankkort, så nu är det spärrat.

Så stressad är jag.

Försöker fokusera.

Min man är lika stressad som jag.

Nu bygger han bo ( som vi förstått att man gör innan barnet kommer )

Nu ska det helt plötsligt målas det sista, limma fast socklar, hämta garderober som vi köper på blocket och tja, jag vet inte allt vad vi håller på med.

Barn 2, nu är vi snart redo för dig.....

Välkommen till denna värld.

idag snöar det över Stockholm och dina pappor har varit på skön och god middag hos farmor och farfar.

Jag kommer jobba heeeela helgen, men snart är även den eran slut, nåja, för några månader i alla fall:)


1 kommentarer

Bloggchefen

28 Mar 2009 00:30

Underbart att ni får allt i ordning innan nummer två kommer. Vet ni vilket kön det är på barnet? Vad säger eran dotter om att få syskon? Lycka till med ALLT!

Kommentera

Publiceras ej