Hemlängtan.....

3kommentarer

Om några timmar är jag åter hemma i Stockholm.

Det har varit två intentiva dagar med det kreativa teamet till West Side Story.

Det är helt underbart att sitta och ha ett kretivt flow och spåna idéer. Ska bli roligt att läsa protokollet igen nästa år, för att kunna jämföra hur produktionen faktiskt blev, jämfört med gårdagens första möte:)

Har bott hos min äldsta och bästa barndomsvän. Underbart att få tid tillsammans, det blir inte så ofta. När jag har varit i Göteborg, så har Benjie varit i Sthlm coh vice versa.
Så, trots att bägge två var supertrötta om kvällarna, har vi suttit och samtalat sent in på nätterna. Så mysigt.....
Jag och Benjie delar många minnen, han var den första jag berättade för att jag var bög, jag var den första han berättade sina hemligheter för. Vi har stöttat varandra genom alla år. En sann god vän, som jag är så glad att jag har i mitt liv.

Vänner är viktiga.....


OM några timmar är jag åter hemma i Stockholm.

Längtar så efter mina barn, har pratat med mannen och Emelie i telefon varje dag, flera gånger om dagen. På stan har jag sett massor av barn, och jag tycker alla ser ut som Elliot och Emelie..... Guuuud vad jag ska pussa och krama på mina barn när jag kommer hem. Jag älskar min familj.

Nu har jag en härlig X2000 resa framför mig. Hörs i morgon.....


3 kommentarer

Anna

02 Jun 2009 08:16

Det är skönt med avbrott ibland. Det är oftast då man inser hur mycket man har därhemma och vad dom betyder..Du är lyckligt lottad, född i rätt årtionde :-) Nu har ni en hel månad tillsammans,,hoppas ni får ett underbart väder, själv drar vi till Turkiet dagen efter midsommar, 17 stycken, bara mammor och barn, ska bli så underbart skönt att bara få vara, slippa städa,tvätta, stryka, bara få vara mamma åt mina barn...Ha en skön dag, kram från Malmö.

Nettan

02 Jun 2009 08:18

Ja vänner ska man hålla hårt i! Härligt att du haft en bra tid i Göteborg, skönt att få komma hem och mysa med familjen nu! Ha en bra dag!

marianne

02 Jun 2009 11:38

Välkommen tebax o berätta om föreställningen....och berätta hur det var att tala om detta för vännen.

Nu väntar mannen hunden flickan o pojken på din hemkomst! Safe trip!

Kommentera

Publiceras ej