Sköna sommarbilder

7kommentarer

Vem orkar skriva i denna sommarvärme?
Jag har idétorka.

Så, här kommer några sköna sommarbilder istället.

Och Emelie har fått sitt första husdjur, en guldfisk vid namn Gold.

Hade det varit en porrstjärna hade den hetat Gold Sand
(ni vet, man tar namnet på sitt husdjur samt namnet på gatan man bodde på när man var liten=

Jag hade i sådana fall hetat Snutte  ( efter mitt första marssvin ) Vega ( och så tar manbort gatan )

Vad hade du hetat???


SNUTTE VEGA, hahaha.....



 






7 kommentarer

Heidi:

03 Jul 2009 19:55

Så utruleg vakre fotografi.

Surromamman

04 Jul 2009 20:37

Mimmi Rönnbär.



Och här sitter jag och skrattar så jag nästan kissar på mig! ;-)



Fina bilder!!!! Jag är inne och lsäaer fast jag är dålig på att kommentera! Barnen är så fina!

marianne

04 Jul 2009 23:31

Så lyckliga ni är med dessa söta ungar!

Mia Th.

05 Jul 2009 16:31

"snutte vega" Ha!

...många vägar...många husdjur. Jag landar visst på "Gullan Erik" -jisses!



Tösen med kastspöet är en oemotståndlig bild!!

Ha en skön sommar!

Amanda

05 Jul 2009 20:24

fnissar hejdlöst

Så underbart!



Vi fick en Sid Svarv förra veckan - en kampfisk!

anna

06 Jul 2009 15:01

så fina dom är. Elliot har verkligen vuxit. Kram från Malmö

Carola

06 Jul 2009 22:04

Tycker som alltid, att ni har så fina ungar : )

Otroligt vackra bilder. Ni har inga på vovven eran ?

Ha det gott !

Kommentera

Publiceras ej