Utsikt över hamnen.....

5kommentarer

Utsikt över Göteborgs Hamn. Inte allt för långt bort ser jag GöteborgsOperan och Läppstiftet.

Det känns bra att vara här. Dock lika grått och regnigt som alltid:)

Fast jag fikar med vänner, har jobbmöten och strosar runt på stan, så tänker jag på med min man och dotter. Vad gör dem u?
Vad har hon på sig?

idag pratade jag med henne i mobilen och hon skrattade och mannen sade att hon tittade konstigt på telefonen, men bara skrattade då hon hörde min röst.

Lycka.

I morgon, onsdag ska vi börja att skola in henne på dagis.
Spännande:)

För er kära läsare, här kommer en bonus, en relativt nytagen bild på vår dotter.




5 kommentarer

surro-mamman

20 Jan 2009 13:12

Åh, så söt!!! Alldeles dock-ljuvligt söt ju!!!

Malinsson

20 Jan 2009 19:16

Hon är riktigt söt!!

anna

20 Jan 2009 23:09

Hej

Brukar kika in här då och då. Tycker att ni är en helt fantastiskt gullig familj. Vilken liten prinsessa..Lyckliga er :-) Hoppas tiden går fort till nästa bebbe kommer. Jag har en sida på familjeliv som heter trillingmamman...helt superbra sida för föräldrar, mor-far-föräldrar, blivande, planerande mm mm mm..Har fått många nya vänner överallt i sverige,många goda råd...Kanske något för er?? Verkligen ett bra forum.För att komma in på min sida och läsa och titta på mina bilders så måste man vara medlem och addad av mig..hadé varit trevligt att se er där och den lilla...Lycka till med allt..vi ses kanske på familjeliv. kramar till er alla.

marianne

21 Jan 2009 10:38

Dottern är så söt

Linda

21 Jan 2009 15:29

Men gud så söt hon är :-)

Lycka till med inskolningen L

Kram kram

Kommentera

Publiceras ej