Pappa,

2kommentarer

sa vår dotter i morse, helt perfekt.
I flera månaer har hon sagt dada och förstått att det är det ordet som är pappa. Men idag kom ordet med ett p istället för d.

Snacka om att jag och min man var lyckliga i morse. Vi bara skrattade och överröste henne med pussar...

Hunden vaknade till liv från soffan i vardagsrummet och kom inspringandes till oss och hoppade upp i sängen för att delta i pusskalaset.

Så där låg vi, hela familjen, 4 varelser.

Om 84 dagar är vi 5 i familjen.

Ja, kanske 6, för jag vill utöka med en guldfisk med.


2 kommentarer

Linda

15 Jan 2009 21:02

Visst är det underbart att få höra ordet pappa..i mitt fall mamma men lika underbart är det..Grattis grattis eller vad säger man :-)

Eran dotter börjar bli stora tjejen nu och snart snart kommer eran andra barn..guuud så spännande. Jag följer eran blobb hela tiden och blir så glad när ni skrivit hihi...Lycka till med barn, hund och guldfisken ;-)



Kram kram

Lottis

16 Jan 2009 08:42

Kul att se ett nytt inlägg :) Ta hand om er och hoppas ni får fler pusskalas

Kommentera

Publiceras ej