Somna på bröstet

0kommentarer


De sista nätterna har dottern vaknat flera gånger om per natt. Skriker och gråter och har sig. Dels har hon 4 nya tänder på gång, samt att det säkert är mycket att bearbeta alla intryck från förskolan.

Det enda som typ hjälper är att man tar upp henne och att få somna på mitt bröst, för att sedan rulla över henne så att hon somnar mellan mig och mannen min.

I natt sov mannen borta på jobb, så jag sov själv. Vid typ 02.00 i natt grät hon och jag avvaktade lite. Till slut tog jag upp henne och lade henne på på mitt bröst.

Hon somnade om direkt:)

Efter några minuter rullade jag över henne och hon fortsatte sova bredvid mig.

Jag låg och tittade på henne i över en timme, så söt, så vacker. Vilken lycka och vilken resa vi egentligen gjort. Tårarna föll. Jag kände mig så lycklig....

Här ligger hon, vår dotter.

kan idag, 15 månader senare, fortfarande inte fatta att vi har en perfekt dotter....

Och snart kommer det ett syskon...

Det är mycket känslor nu, mycket känslor........


Kommentera

Publiceras ej