Lina....

2kommentarer

För din del hoppas jag du har rätt att bebis kommer i morgon, onsdag.

Jag var säker på idag, varför är du så säker på morgondagen?

Tufft för dig om du har fel, men tro mig, jag hade inte velat något mer än att det sker när som helst....

Började kolla på filmen AUSTRALIA, super bra, men så trötta, så nu går vi och lägger oss.

P.S, ikväll slog vi rekord av läsarantal på bloggen, över 300 läsare nu, antagligen för att ni alla är inne flera gånger om dagen, för att se om någonting hänt.
Men ändå, nästan lika underbar känsla som när det var 3800 läsare inne, då vi var omnämnda i en stor tidning.....

:)


2 kommentarer

Anna

14 Apr 2009 23:57

HN kommer när HN kommer..men jag tror nog torsdag..Passa på att njuta av tiden tillsammans med varandra,,snart börjar sömnlösa nätter, eventuellt..man vet aldrig, kanske e en lien sömntuta därinne ;-) Förstår att ni längtar hem tille ert eget nu, och vovven.. Vi får väl se vem som får rätt..sov gott ,kram från Malmö.

Lina

15 Apr 2009 08:37

Hehe ja vet inte har bara en känsla av de men ja brukar ofta ha fel hehe så komemr väl torsdag när de va nån av er som fyllde år:)



Är de sagt nåt om igångsättning om de går över för länge???

Kommentera

Publiceras ej