Kan inte sova....

0kommentarer

Tänker bara på det kommande barnet

är så trött


ögonen kroknar.....

ZZZZzzzzzz.....

Saknar min mans snarkningar bredvid mig

skönt o ligga nerbäddad i nybäddade sängkläder, luktar så gott...

Räkna får kanske?

Har Pernilla Wahlgren i huvuet...

Nån granne har en balkanfest, bra musik, varför är inte jag bjuden?

Tänker på bäste vännen, Tommi och hans fina katter. Roligt att han och jag nu har samma klädstorlek:)
Finaste Tommi... Who needs us?

Alla mina vänner, Cilla, Umeå Malin och Teatermalin och alla andra...

Tusen tankar i huvudet

Jag borde ha diskat innan jag gick o lade mig

surfar trådlåst från sängen, batteriet dör snart.

Orkar inte gå upp o lägga den på laddning, den får ladda ur tills i morgon...

ZZZzzz...

Ja har gått ner 31.1 kg. 1.4 kg kvar tills mitt slutmål är nått.

Kanske kyckling til middag i morgon, nej, känns inte så glassäkert.

Åt suprgod middag hos mamma o pappa idag, gravad lax, färska räkor, musslor, hembakat bröd.

Mysigt.

Grattis Jeanette 33 år, som jag kramade om 5 minuter idag..

ZZZzzz.....

Just det, och så ville jag berätta att.........

ZZZZZZzzzzz.

Ögonen tåras, så trött är jag.

ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ:::Z.z.z.z.zzzzzzzzz


Kommentera

Publiceras ej