Jag mejlade journalisten....

1kommentarer

I gårdagens Aftonbladet, kunde man läsa denna artikel;

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4937763.ab

jag tycker verkligen att den är dåligt skriven och är negativ. Artikeln är full med faktafel och jag förstår inte varför han vinklat den så som han gjort.

Mycket ska till, men igår skrev jag till journalisten och sade, att vi gärna ställer upp på en intervju, om han vill göra en artikel utifrån ett positivt tänk.

Har inte fått något svar än.



1 kommentarer

Z

20 Apr 2009 23:08

Hoppas verkligen ni får intervjun och chansen att visa en mer positivbild av detta. Genom denna typens artiklar förstärks ju samhällets motstånd till surrogatmödrar, vilket är hemskt! Det bör verkligen vara något vi i Sverige, som är så liberala, kan acceptera och godkänna enligt lag.

Artikeln visar juh inte vilken gåva dessa barn är till de blivande föräldrarna utan får det att låta som om surrogatmammorna bara är pengargiriga! Så tråkigt tycker jag!

Kommentera

Publiceras ej