Vecka 12---Tiden går fort....

3kommentarer

Ikväll är vi inne i vecka 12. Inte klokt vad tiden går fort. Jag har arbetat så mycket, så jag har knappt ens hunnit tänka på att vi är gravida. Det kan jag sakna, att inte kunna känna på en gravis mage, känna sparkarna o.s.v. Men, nåväl, nu är det som det är..... Vecka 12. Du blivande vackra människa, ack, vad du är efterlängtad,tänk så mycket kärlek du kommer få.... I mitten av november ska vi göra ultraljud----längtar tills dess. Älskar mitt liv, jobbet, musikalen som jag arbetar med nu, min man, familjen, bostadsrätten, allt är ett lcykorus och snart går jag äntligen på pappaledighet med vår dotter, som snart fyller 1 år... Satan, vad snabbt det går......

3 kommentarer

Malin Lj

20 Sep 2008 15:49

Va härligt, och en massa grattis!:)

Crisse

28 Sep 2008 20:12

Hej! Hittade hit via familjeliv. Ska blir kul att följa med er resa till barn nr 2. Min man och jag har en surrogatmamma i USA , just nu är vi under 2WW...andra IUI försöket. Om tiden ändå ville gå lite fortare...

/ Crisse

Anonym

17 Oct 2008 07:58

hej crisse.



vore roligt o komma i kontakt med er.



Du har väl inte missat www.surrogat.nu

Kommentera

Publiceras ej