Jag och tålamod.......

1kommentarer


Tålamod är inte min starka sida.

Som nu, idag, fick vi tillträde till vår bostadsrätt:)Hurra, som vi har längtat.

Min man, sade att jag absolut inte får slarva när jag ska tejpa och måla.

Jag?

Slarva?

Nej då, jag lovar:)

Och just bara för att jag var själv i lägenheten, ja, han flyger idag, så var jag så noga, så att jag var så stolt över mig själv.
jag t.o.m köpte mig en ny skjorta i Globen Shopping, bara för att jag var så nöjd med dagen.

Så, nu är vardagsrummets tak målat, 1a strykningen.

jag har så ont i mina armar, så jag vet inte var jag ska ta vägen.

Det kommer bli sååååå fint.

Tänkte lägga upp lite bilder så ni får se hur det ser ut nu före renoveringen och sedan när allt är klart, vad tror ni om det?

har tagit en lång skön dusch

Dottern sover, hon var helt slut efter att ha varit med farmor heeeeela dagen.

När jag hämtade henne på kvällen, satt hon på golvet och lekte.

När hon såg mig, så reste hon sig, gick några steg mot mig och log med sitt största leende mot mig.

Mamma är supergullig som kommer ta henne nu de dagar som vi kommer måla, vill ju inte ha henne där, för ångornas skull..

Räcker med att jag blir tillräckligt snurrig:)

Åhhhh, det kommer bli såååå fint, vill att det ska vara klart NU!!!!

Nåja, vi har tom den 22 december på oss att renovera allt klart, för flytten går den 23 december.

ja, jag vet, men vi är lediga i mellandagarna så, thats why...


1 kommentarer

ANNAonym

03 Dec 2008 21:46

Å skulle vara spännande att se bilder! Jag vill också renovera men det får vänta lite. Får ju bli färdig med det jag påbörjat först.

Kommentera

Publiceras ej