Bilder från renoveringen...

2kommentarer


Vad som är roligt med renovering, är att man upptäcker nya sidor av sig själv.

ALDRIG, hade jag föreställt mig att jag skulle kunna slipa väggar, eller gå loss med stämjärn och en kofot för att bryta ner en gammal skjutdörr.

Och herre satans vad roligt det är.... Är så stolt och imponerad över mig själv. 
Jag har aldrig någonsin gjort ett sådant noggrannt och haft tålamod förut.

Mannen har arbetat mycket och sovit borta i jobbet, och mamma och pappa har passat dottern,
så att jag ska ha kunnat arbetat i fred.

Lägger upp lite bilder här, håll till godo, lägger upp mer under veckan allt eftersom.

Än en gång, tack för alla fina kommentarer, det uppmuntrar mig verkligen att fortsätta skriva:)





Kan du fatta att det varit vitt en gång i tiden..























2 kommentarer

Jimmy

08 Dec 2008 09:26

Härligt med nyfixande ! Du är duktig Daniel !!

"Uffes Carina"

09 Dec 2008 21:43

Det kommer bli så fint! Jag har hört från säker källa att lägenheten är jättemysig. Tråkigt med golvet, det ny blir säkert kanon. Jobba inte ihjäl er men det måste vara kul att hitta nya sidor hos sig själv. Kramar till er

Kommentera

Publiceras ej