Hurra för familjen och vänner....

3kommentarer

Många har frågat vilka vi är..... Denna blogg baseras på oss två män som levt tillsammans i 6 år, varit "gifta" i 3 år... Vi har sedan 9 månader tillbaka en dotter som tillkommit via surrogatmödraskap. Då var det min man. Nu är det min tur. Det är mest jag som kommer skriva denna blogg... jag arbetar inom kulturvärlden medans min man befinner sig 10 000 meter i luften. Dock inte nu när han är pappaledig. Jag blir varm i hjärtat. ibland kan det slå mig, oftast när jag byter blöja eller matar vår dotter, att fan, vi har ett barn, en dotter, en bebis. Och hon är vår. Och hon är älskad. Och hon har det bra. Och hon får oerhört mycket kärlek. Det är inte alla som stödjer att vi gjort surrogat. Till er säger jag, FUCK YOU.... Vi har redan brutit med varandra. Det är roligt med vår familj, de är så glada att vår prinsessa finns i vårt liv. Något de aldrig hade kunnat föreställt sig, att deras söner, svågrar, bröder, en dag skulle bli pappor. Likaså våra vänner, dem är sååååå glada för vår skull. Vi har inga problem med att skaffa barnvakt om jag säger så:) Och nu väntar alltså ett syskon. Vecka 8, 32 veckor kvar. Inte klokt..... Skål för livet..... Låt oss skåla i champagne. Surrogatmamman får skåla i mineralvatten.

3 kommentarer

Anonym

28 Aug 2008 21:32

Klart att hon får kärlek. Vad roligt att ni ska få fler barn, ett stort grattis till Er och framförallt: SKÅL! :-D

Sussi

28 Aug 2008 21:33

Barn är fantastiska!

Christina Hill

09 Sep 2008 11:33

Hej och grattis till er fina familj! Jag är TV-producent och arbetar just nu med planeringen av en dokumentärserie som ska handla om längtan efter barn och bildandet av "unika" familjer. Jag skulle väldigt gärna vilja komma i kontakt med er för att berätta mer om vad vi ska göra och förhoppningsvis kunna övertyga er om att vara med! Hör av er till mig på 0735-120610 eller ovanstående mailadress om ni är intresserade!



Kommentera

Publiceras ej