Emelies första skoldisco

3kommentarer



3 kommentarer

Robert

01 May 2014 16:19

Så härligt! Hoppas det var en rolig och spännande upplevelse!

Patricia Franzén

07 May 2014 21:23

Hej!
Mitt namn är Patricia Franzén och jag jobbar som journalist inom Hallpressen, där ett flertal tidningar i Småland samt Västergötland ingår. Jag jobbar med en artikelserie om olika familjebildningar, och söker till denna ett gaypar som skaffat barn. Utan att ha någon som helst aning var ni kommer ifrån (ser att ni bor i Stockholm) kastar jag ut frågan om någon av er möjligtvis kommer från Småland eller Skaraborg? Och om jag nu skulle ha en sådan tur - att ni skulle vilja delta i denna artikelserie? Och om jag har otur och ni inte alls har någon koppling hit, känner ni kanske något annat par i samma situation som har det? Som sagt, en vild chansning men värt att prova :-) Med vänlig hälsning, Patricia Franzén

Roland

08 May 2014 12:15

Hon ser väldigt nöjd ut! Det är roligt att vara 6 , full av energi och upptäckarglädje.

Kommentera

Publiceras ej