Disney on Ice

1kommentarer

Jag Älskar Disney.
Har alltid gjort.
Även till den stora grad att jag och Anders gick och såg Disney on Ices Skönheten och Odjuret på Globen för några år sedan.
Där satt vi, två män, omringade av tusen barn och deras föräldrar och såg konståkning i världsklass.
Utan barn.
Vi kände oss lite som pedofiler på något märkligt sätt.
Men så, igår, var jag och Emelie och såg Disney on Ice i Globen.
Föreställningen handlade om prinsessor och hjältar.
Så fort introt började och Musse Pigg och Mimmi kom ut, med rök, musik och så helt plötsligt skriker Emelie ut, TINGELING, jag ÄLSKAR tingeling, så började tårarna falla ner för mina kinder.
Det var ett sådant starkt ögonblick.
Att sitta där med min dotter.
Något jag lägntat så efter
:)
Och även att jag nu kunde ha ett legitimt skäl för att gå och se Disney on ice, maskerad med mitt banr, utan att behöva skämmas :)
När vi kom hem skulle Emelie vara Snövit.
Så här såg hon ut
:)

1 kommentarer

Johanna

08 Jan 2012 16:44

Inte behöver man väll skämmas över att se Disney! :) disney filmer passar alla åldrar tycker jag.

Kommentera

Publiceras ej