För 1 år sen......

0kommentarer

vid denna tid, följde jag Big brother, nästintill maniskt.
jag missade inte ett enda avsnitt och följde bloggen och webbsändning.
jag var tvungen att använda min tid till någonting.
För 1 år sedan, var jag fortfarande mycket svårt sjuk, nerdrogad, smärtstillad och försökte finna vägen tillbaka till livet.
Jag sov om dagarna, för att kroppen behövde läka. Likaså på nätterna.
Dygen gick ihop och jag var inte glad. Kände ingen lust till någonting.
Hade svårt att tänka famtid, hitta tillbaka till familjen., gå tillbaka till arbetet.
Alla stressade mig med orden "låt det ta tid, ge det tid". Och det var ju inte alls mer stressande.
Men så, dag för dag, kom jag tillbaka.
började träna, drog ner på mediciner och fann vägen tillbaka.
1 år senare, rä jag fullt friskt, åter på jobbet (och även ett nytt sådant) och är aktiv i barnens liv.
Och följer en ny säsong av Big Brother. Dock inte maniskt denna gång.
har helt enkelt inte lika mycket tid som förr:)
Vad gjorde du för 1 år sedan och vad har hänt sedan dess?

Kommentera

Publiceras ej