9 år...

2kommentarer


Jag och maken min träffades på nätet och hade mejlat, chattat och pratat med varandra i telefon i 2 månader.
Så, till slut, bestämde vi att vi skulle gå på dejt.
Så, för exakt 9 år sedan, klockan 16.13, möttes vi utanför Rådhuset på Kungsholmen.
Där kom jag, med hunden min.
Nervös var jag, även han likaså.
Och det sa bara klick.
Sedan dess, har vi fyllt dessa 9 år med kärlek, spänning, romantik, några stormiga diskussioner, överenskommelser, stöttande, naggande, tragglande, förväntansfullhet, överraskningar, helande, skratt, gråt, förtroende och framförallt, acceptans.
Hurra för oss

2 kommentarer

Carola

01 Nov 2011 00:06

Grattis på 9-årsdagen !

Hälsningar Carola i Linköping

Ullah

03 Nov 2011 18:00

Hurra för er! (Från en trogen läsare som sällan kommenterar.)

Kommentera

Publiceras ej