Jobb

2kommentarer

Jag har varit ganska stressad inför att min sjukskrivning nära varit på väg att ta slut och sedan börja arbeta.
Kommer jag finna jobb?
Kommer jag orka?
Det har varit lite nervöst och många tankar.
Har ju varit borta från marknaden i nästan 2 år.
2 ÅR!!!!
Och det finns inte allt för många jobb i min bransch där ute.
Så därför har jag sökt annat, som kanske inte ligger helt i min natur, men som har varit intressanta och lockande.
Konstig situation att vara sjukskriven och man ska ha tid för att hela sig och ändå tänka framåt och planera sin framtid och jobb.
Har varit på flera intervjuer och det har känts bra.
Och så, denna vecka, blivit erbjuden 3 jobb.
3 jobb!
Och ett av dem hade jag inte en sökt, utan blev själv uppringd för.
Känns väldigt roligt och smickrande...
Hurra för mig :)

2 kommentarer

Carina

30 Mar 2011 08:16

Hurra för dig! Håller tummarna. Kram

Alma

07 May 2011 22:38

Intressant sida du har! Jag har kollat igenom några av dina andra blogginlägg och jag gillar vad jag ser :).

Kommentera

Publiceras ej