Glad sommar

1kommentarer

Högsommar.
Alla badar och solar.
jag jobbar.
Trivs ganska bra med det.
Får otroligt mycket gjort.
Täcker även upp för alla andra på jobbet.
Lite möten här och där.
En del förhandlingar som gått igenom.
Kontraktskrivning.
Mejlväxlingar.
Teaterbesök.
Barnen går för det mesta på dagis.
Anders flyger en hel del.
Vanligt Svenssonliv.
Idag hämtade vi barnen tidigare från dagiset.
Hade packat ner picnicmat, handddukar och badkläder.
Åkte till, som var helt nytt för mig, ett paradis.
Ett helt fantastiskt bad.
Mälarhöjdsbadet.
Solade.
Badade.
Åt.
Mös.
Alltid lika intressant att notera omgivningen som försöker summera ihop min och mannens  relation
- Är de bögar?  Är de tillsammans? Är de bägge pappor?  De kallar sig för pappa och papsen? Det ena barnet är ju likt den ena och det andra barnet likt det andra.
Blickar.
Sökandes.
Till slut orkar jag inte med, så jag slätar av mannen med en rejäl kyss, mitt på badstranden, så att de alla får det bekräftat.
Glad sommar.

1 kommentarer

Jeanette från Sundsvall

09 Jul 2011 17:11

Härligt Daniel!

Glad sommar på Er!

Kommentera

Publiceras ej