BANAN!!!

3kommentarer

Elliot, 2 år och 3 månader, sade idag Banan.
Ja, det är väl inget märkvärdigt tänker ni kanske.
Och jag håller helt med, det är ju ganska banalt.
MEN;
I och med att han är lite försenad i talet, så är det nästan enbart jag, min man och förskolelärarna som förstår vad han säger.
Elliots första ord vad pappa.
Ord två; kaka.
Ord tre; tårta.
Tror ni han har sockertand eller :)
Och under tiden, har han sagt nanan.
Men så idag, sade han Banan, med ett klart och tydligt B.
Jag blev så glad, så det utbröt värsta pusskalaset och give me 5 :)
Elliot var själv så stolt

3 kommentarer

Saran - Mamma till Julian ♥

13 Jul 2011 20:51

Guuuud, vilken mysig blogg :) Har varit fast här nu och suttit och läst ikapp mig en bra stund!



Härliga ungar verkar ni ha, och en mysig tillvaro! Kram på er alla :)

marianne

15 Jul 2011 18:58

ja, han har sockertand!

:-)

Tina sommerhall

24 Aug 2011 11:50

Hej. Sitter o kollar in dssa fantastiskt fina barn o man ser hur glada o lyckliga dom är. O dessa fina texter om bröllop och lycka. Hade ett stort leende när jag läste detta och det gör mig glad att trots allt är kärleken och att kärlek är äkta vare sig om den är riktad till samma kön som en själv. Kärlek är inget man väljer utan det är det ända man vill "drabbas av". Vill bara önska er fortsatt lycka med era fina barn och var rädda om varandra. Kramar.

Kommentera

Publiceras ej