Vilka fina barn ni har,

2kommentarer

Nu är sommardagis över och barnen är tillbaka på sitt ordinarie dagis, som de älskar.
En pedagog, som varit föräldraledig i snart ett år, har återigen börjat arbeta, sedan två veckor tillbaka.
Igår, då jag lämnade barnen, så pratade vi lite om allt möjligt.
Precis då jag skulle gå, sade hon, Vilka fina barn ni har :)
Blir så glad och varm i hjärtat när vi får höra sådana kommentarer.
- Tja, man får ju inte direkt någon handbok när de föds, så vi gör väl bara som alla, vårt bästa.
- Ja, något rätt gör ni, för de är så kärleksfulla och harmoniska...
Det var en stolt pappa som åkte iväg till jobbet :)

2 kommentarer

Johanna

11 Aug 2011 16:31

Åh, det måste känts underbart att höra :)!

Smsa Låna

12 Jan 2012 23:45

Intressant blogg du har! Jag har kollat igenom några av dina andra inlägg och jag diggar vad jag ser :).

Kommentera

Publiceras ej