FamiljeSöndag.

1kommentarer

Efter lååååååång söndagsfrukost och mys i soffan, delade vi upp oss.
Anders och Emelie åkte in till stan och såg Bamse på teater.
Det är andra gången hon är på teater och hon var helt betagen och imponerad.
Hon hade knappt några ord att säga, det var så magiskt att se Bamse på riktigt.
Jag stannade hemma med Elliot som sov nästan 2 timmars lunch.
Därefter åkte vi till sjukhemmet och mötte upp mamma och besökte pappa.
Han är på bättringsvägen, men har lååååååååång väg kvar.
Han blev jätte glad över att vi kom.
Efter en stund kom Anders med Emelie och en av våra bästa väninnor Malin.
Vi fikade med pappa och lämnade honom efter två timmar.
Då var han bra trött.
Varken, jag, Anders eller mamma orkade laga middag, så vi gick på grekiska kolgrillen.
Supergod grekisk mat.
Barnen delade på en kycklingsovlaki med potatis.
De fick även vaniljglass med chokladsås och sedan en klubba.
Bägge barnen var superduktiga, relativt tyst och charmade och flirtade alla andra gäster.
Både jag och Anders var stolta över barnen.
Är det något bland det värsta jag vet, så är det skrikiga barn.
Jag menar allvar.
Men våra barn var urduktiga.
Emelie somnade i bilen på väg hem, i ösregnet.
Bägge två, somnade ganska fort, efter två böcker och några sånger.
Nu ska jag krypa ner i soffan med mannen min, tända några ljus och bara slappa framför tv´n.
Hoppas ni haft en bra helg.
Kram

1 kommentarer

Pia

05 Apr 2011 12:51

EN härlig skööön familje söndag låter det som ni haft, en riktig varm vår kram till er alla.

Kommentera

Publiceras ej