Mat :)

4kommentarer

I ca 2 veckors tid har jag levt på flytande kost, soppor, krämer och jag vet inte allt vad jag har druckit.
Och så igår, var det dags att få äta för första gången.
Det blev ångbakad lax och räkor, men hemgjord potatis/morots-mos.
Allt lagat i grädde för att få mig att gå upp i vikt.
Det var så gott att få tugga och få svälja mat.
Något jag verkligen har saknat.
På kvällen kokade jag ihop en egen äppelkompott.
Mmmmmm, så gott, men min kropp fick sig en liten sockerchock :)
Så jag var helt färdig efter det.
Just nu äter jag en ägg/avocadoröra som jag gjort, med creme fraische i.......
Det kan ju bara bli bättre...
Om några dagar kommer jag kunna äta vanlig mat, så som den är....
Lycka......

4 kommentarer

Amanda

29 Sep 2010 15:22

Det är härligt att höra att det går bättre o bättre!

Du finns med i tankarna!

pia

29 Sep 2010 16:33

Härligt att höra :)) Nu önskar jag att du kan smaka på alla goda saker du tidigare tillagade.

Du går en härlig tid till mötes.

Önskar dig/er allt gott!

kram Pia

Madde

29 Sep 2010 21:58

Blir såå glad för din skull!!



Kramar från Madde och lilla familjen i Halmstad

Lottis

29 Sep 2010 22:30

Fantastiskt...Hoppas verjkligen det forsätter i denna riktnning..



kram kram

Kommentera

Publiceras ej