Njutning....

0kommentarer

Fått tillåtelse från min läkare att då och då få lägga en chokladbit på tungan och låta den smälta,
inte tugga, bara få smälta.
LYCKA, då man är fastande :)
Elliot går nu helt fritt, ramlar fortfarande lite, men på bara en vecka, är han så stadig
Och Emelie pratar, från morgon till kväll.
Nya rutiner, nya ord varje dag.
Blir rörd varje kväll då hon fått välja sin två nappar,
så kommer hon springandes till mig
pussar mig, säger god natt och jag säger att jag älskar henne.
Jag älskar dig, säger hon med ett leende och skratt och springer till sovrummet.
Barnen är helt fantastiska.
Så orädda och oblyga.
ASIH (Avancerad sjukvård i hemmet) kommer kväll och morgon och sätter och tar bort min nutritionsdropp, spolar rent, tar prover och sådant.
Bägge barnen är helt fascinerade över sprutor.
Så de hat fått flera styckna egna, plastsptrutor och springer runt och ska ge varandra och oss medicin.
Och så gör de ett psch ljud då de låtsas spruta in medicin i armen.
Hahaha

Kommentera

Publiceras ej