London - here i come....

0kommentarer

I morgon åker jag med några kollegor till London för att möta upp en grupp som vi vill ta på turné i Sverige nästa år.
Det ska bli super roligt och jag är stolt över mig själv, som lyckats slutförhandlat med dem. Så, det är mest en artighetsvisit att åka över, träffa dem, säga hej och se föreställningen som vi köper.
Dagen efter tar jag mig en ledig dag. Ska bli sååååå roligt. Jag ska se två musikaler, samt träffa en väninna som jag inte träffat på 14 år, hurra:)

Sedan på fredagen flyger jag till Oslo där jag har genrep, samt premiär på lördag.
Ska bli väldigt skönt att få gå till premiär och sända ut den i Norden. Hoppas publiken kommer gilla den.

Solen skiner, känns som om våren är på väg.

Jag mår ok, trött, men det är väl alla?

Rapport från London kommer

Kram och hej så länge....

Kommentera

Publiceras ej