London - dag 3 och Oslo - dag 1...

0kommentarer

Jag var helt färdig när jag vaknade i morse.
Allt för lite sömn....
Tog det lugnt på hotelrummet och begav mig sedan till Paddington station.
När jag väl hade checkat in på Heathrow, åt jag sushi och somnade sittandes i en vilstol.
Flyget gick bra och även så resan in till Oslo Central. Kastade mig in i en taxi och anlände till teatern, 10 minuter innan genrepet drog igång.
Det var super roligt att träffa alla i teamet.
Efter genomdraget, gick jag ut och åt med nära vänner som jag inte träffat på länge.
Därefter mötte jag upp min kostymör och tekniksa projektledare och tog ett glas vatten med dem, medan de drinkade en drink var.
Då jag skulle checka in på hotelet, visade det sig att jag inte fanns med i den gruppbokningen man hade gjort. Samt att hotelet var helt fullt. Så, jag fick checka in på ett annat hotel, runt hörnet, som också tillhör Best Western ( Som min teater har avtal med) Så, här ligger jag nu i sängen, halv ett på natten, dödstrött, men har inte riktigt landat än och väntar på mitt sömntåg. Jag bor precis på Karl Johan, 4+ hotel, medan de andra bor på 3+ hotel. Haha, så ironiskt att producenten bor på ett annat och bättre hotel. På vägen hit fann jag ett gayställe, precis runt hörnet, men är alldeles för trött för att svänga mina små lurviga.... Måste ju tänka på morogndagen, med premiär och efterförljande storslagen fest.....
Pratat med Anders två gånger idag och även med Emelie. Saknar dem, sååååå mycket. Även om jag har det super bra med jobbet utomlands, så märker jag vilken kärlek jag hyser till min familj och den blir bara mer och mer tilltalig ju längre jag är ifrån dem....

Kommentera

Publiceras ej