Karlsson På Taket

0kommentarer

Idag var jag, Anders och Emelie på Karlsson på Taket på Oscarsteatern.
Det var hennes första teaterbesök och hon var helt till sig.
Det var med stor mun och störa ögon hon tittade sig runt och såg föreställningen,
Rättare sagt, halva 1a akten, sedan ville hon inte mer, så vi smög ut och åkte hem.
Resten av dagen han hon pratat om Karlsson hela tiden, om hur han flög och hade sig.
Lyckat.
Ikväll på 3an går det en amerikansk romantisk filmkomedi om en kvinna som skaffar sig en surrogatmamma.
Att det gått så långt :)
Sneglar på mina barn och ler fånigt för mig själv.
Varje dag tackar jag för min barn och att få följa deras vardag.
Dem är helt underbara.
Emelie pratar och sjunger hela tiden och Elliot är lika glad som vanligt och äntligen börjar jan ord och prat komma igång, nu är han 1 år och 8 månader.
Emelie pratar om Tomten hela tiden, presenter och sjunger julsånger.
Planeringen för julen är i full gång.
Men om detta i morgon
kram

Kommentera

Publiceras ej