Håll tummarna.

1kommentarer

Torsdag.
Positiv Energi.
Läggs in på Sös.
Nu dränerar vi ut vätskeansamlingen som naglat sig fast runt mjälten.
Vill gå vidare i livet.
Jag har så ont, så jag vet inte vart jag ska ta vägen.
Världen bästa mamma, d.v.s., min mamma, har bott med mig och sovit över sedan i måndags och stöttat och hjälpt mig och tagit hand om mig.
Anders har varit bortrest och inte kunnat vara här, men nu kommer han hem i några dagar, då han är ledig.
Mysigt att bli uppassad och uppvaktad av älskade mamele.....
Återkommer så snart jag vet hur allting har fått.
Tack än en gång för ert stöd.
Ska lägga upp bilder på barnen om några dagar, har några kanoners, som jag ligger efter med.
Kraaaam

1 kommentarer

pia

08 Dec 2010 21:27

Jag sänder dig dom varmaste må bra tankar, krya dig. Stor kram

Kommentera

Publiceras ej