Psykbryt

3kommentarer

igår eftermiddag, drabbades jag av ett psykbryt.
Jag bröt ihop i tårar och kände att jag inte hade några mentala krafter för att fortsätta min sjukdomsresa.
Lösningen blev att jag fick åka hem och spendera eftermiddagen/kvällen/natten och morgonen med familjen.
Sådan lycka, sitta i soffan med Emelie, som längtat så efter mig, Elliots leende.
Maken och jag som utväxlar blickar, utan ord och bara fyller varandra med kärlek.
Det var precis vad jag behövde......
Läkningen går framåt och det verkar som om jag får bli kvar här om dagarna, men att jag kanske får sova hemma om nätterna, om allt fortsätter gå framåt:)
Håll tummarna....

3 kommentarer

Ulf Valfridson

14 Apr 2010 22:20

Klart man håller tummarna för att allt ska gå bra. Kramkram Uffe

Margherita

14 Apr 2010 23:27

Ja, jag håller också tummarna. Nu räcker det fasen med krångel för er del! Hoppas innerligt att allt går framåt och att du får komma hem och bo på heltid mycket snart.

Hoppas också att du känner ett lugn med att ta tid på dig att komma tillbaka helt. Du har varit på en jäkla resa.

Pepp och hopp till Dig/Er!

Sara

15 Apr 2010 20:46

Jag läser din blogg och önksar så och hoppas att du ska få bli frisk. Du är så tapper och starkt att jag förundras varje gång jag läser din blogg över att du kan behålla en sån positiv syn på livet och att du alltid ser glädjen i din fina familj även när det är som tuffast. Jag hoppas att du får tillbringa din födelsedag hemma imorgon så som du önskade.



Styrkekramar.

Kommentera

Publiceras ej