Nya/ Gamla Bilen....

1kommentarer

Den nya, nåja begande bilen, anlände häromdagen. Hurra......
Slukar enormt med plats överallt.
Me så happy:)
Och här är den gamla.
Någon som är intresserad?
Audi A6 Avant, Quattro 2.6 med V6motor och kombi
Från 1997 och har gått 21000 mil och rullar och spinner som en katt.
Hetl nya allrounddäck.
Beskattad fram till november.
Pris, ca 38 000 kronor, men det kan vi alltid snacka om.
Kanske du behöver någon, eller känner som behöver en.
Hjälpa mig och sprida budskapet, vill gärna bli av med så snart som möjligt.
Ha en underbar helg,
nu ska vi åka och handla inför Elliots  1årskalas om är på söndag.
Igår kväll, innan vi gick och lade oss, ringde vi surrogatmamman och alla tre sjöng Happy Birthday to you.
För det mesta har vi bara chattat och mejlat, så det var ett bra tag sedan vi hört varandra.
Allt ländes mycket bra.
Solen skiner, jag mår lite bättre. Kanske p.g.a. en sak som jag gjorde går. Har ännu inte bestämt mig om jag ska dela med mig eller inte.
Nåväl, som sagt, HAVE A GREAT WEEKEND!!!

1 kommentarer

Lina

23 Apr 2010 12:21

klart du ska dela med digS

Kommentera

Publiceras ej