Trevlig helg.....

6kommentarer

Hoppas ni får en bra helg.
Själv väntas en massa besök av familjen och vänner.
Och maten, som jag fått börja äta efter snart 7 veckors flytande, börja smaka gott och apriten börjar komma tillbaka.
Jag blir starkare, samlar mer kraft och får mer ork och energi, men det tar låååååång tid och kommer ta låååååång tid.
Men, det verkar som om att antibitiokan börjat verka mor den där dumma blodförgiftningen jag fick.
Mer om det längre fram
Nu ska jag göra något roligt, börja planera Emelies 2 års kalas, som går av stapeln om exakt en månad...
Hurra.....
Ha en skön helg

6 kommentarer

Jeanette från Sundsvall

24 Oct 2009 22:42

Skönt att läsa att du är på bättringsvägen igen. Ha en trevlig helg! / Jeanette

Anonym

24 Oct 2009 23:24

Helt underbart att få läsa att det är på bättringsvägen. verkligen.

Madde

25 Oct 2009 06:44

Så härligt att läsa att du snart är på "benen" igen.

Kan tänka mig att du längtar efter att få komma hem, sova i din säng och mysa med din familj.

Kram//Madde

sonia

25 Oct 2009 10:57





Så härligt att läsa dessa positiva tankar som du har, jag hoppas innerligt att sjukhustiden snart är förbi.

Många tankar och kramar till dig

Sonia

Veronica

26 Oct 2009 08:27

Hmm DU ska börja planera ngt.....härligt friskhetstecken!!!!! Kram

anna

26 Oct 2009 11:15

Skönt att ha något kuligt att se fram emot..kan tänka hur du längtar efter kidzen och mannen nu, framförallt ditt hem..håller alla tår att det ska gå framåt nu...sen får du ta en dag i taget och skaffa nya krafter och ny energi...många kramar från Malmö.

Kommentera

Publiceras ej