Orkar inte...

2kommentarer

Jag har åkt på en öroninfektion blir tokig... ordinerad pencilin i 10 dar.
Igår var jag även på sös och gjorde en lugn och hjärtröntgen.
Då fick jag reda på att jag tyligen haft en lugninflammation, läkaren såg ärrbildning.
Hur fasiken kan jag ha haft en lugninflammation, och ingen har sett det?
Efter alla röntgen och läkare som gått igenom varenda lugnrötngen jag gjort under 2 månader, då jag var inlagd.
Blir så trött....
Men det var superroligt och träffa alla på min gamla avdelning.
Igår kväll åkte jag iväg till en väninna som hade 65 års partaj.
Jag orkade stanna 40 minuter, och åt lite och sedan tog kraften slut.
Det var roligt att få bryta vardagen lite.
Ikväll är vi bjudna hela familjen på partaj till Tommi som fyller 36, får se om vi orkar.
Barnen verkar må bättre, men nu är det alltså jag och mannen som börjar bli sjuka.
Typiskt.....

2 kommentarer

marianne

14 Nov 2009 18:00

jag tror det beror på att ditt immunförsvar är mycket sänkt. kan du inte fråga om du kan få 'tillväxthormon' eller vad det heter.?

Hoppas alla hemska sjukdomar ska försvinna..

TÄNK på VÅREN

krama om Falcor

Jennie

15 Nov 2009 13:09

Fy bubblan! Man blir ledsen för eran skull..



Bra att du tog dig en miljöbytarekväll. 40 minuter är ändå 40 minuter :)

Kommentera

Publiceras ej