Here we go again.....

2kommentarer


Jag lyckades få en akuttid hos en läkare på vårdcentralen.
Elliot har grinat, hostat, rosslat och snörvlat hela dagen och inte alls varit sig själv.
Han har varit helt hopplös, stackarn.
Hoppas det inte är något allt för allvarligt.
Det visade sig att han har öroninflammation och ska på en antibiotikakur.
Det "lustiga" är att jag själv känner att det börjar bulta och värka i vänster öra.
Har inte haft öroninflammation sedan jag var barn, jag var ett så kallat öronbarn, men hur många plaströrsoperationer och öroninflammationer, titt som tätt....
Får se, om jag jag hinner gå iväg i morgon till vårdcentralen....

2 kommentarer

anna

13 Nov 2009 07:00

Du är nog lite extra mottaglig för infektioner just nu. Hoppas ni snart blir friska. Ha en underbar helg. Kram frånMalmö

patricia

13 Nov 2009 08:16

hejsan! min kompis tipsa om eran blogg! och jag har läst lite nu! och jag älskar er!:D !!

Kommentera

Publiceras ej