Bada.....

1kommentarer


Ikväll, tog jag mitt första bad i bakaret på nästan 3 månader.
Såret är nu helt läkt och det finns ingen risk för infektioner.
Hade i mycket skum i det heta vattnet, tände doftljus och släckte taklampan.
Låste dörren om mig och gled sakta ner i vattnet.
Det tog inte mer än 5 minuter, tills jag hade lyckats halvera min andning och kommit in i något slags trance.
Jag ÄLSKAR att bada, det är bland det skönaste som finns.....
Jag låg ca 30 minuter och hade egen tid och bara andades och njöt av varenda sekund.
Det var jag värd:)
Ikväll blir det mys i soffan med chips, choklad och läsk, jag och mannen.
I morgon smäller det, Emelies 2 års kalas:)
God kväll och ha det bäst:)

1 kommentarer

marianne

23 Nov 2009 09:04

bada är det bästa jag vet, allt med vatten...

Kommentera

Publiceras ej