Världens bästa mamma....

2kommentarer

Inspelningen med Kattis Ahlström för hennes program på tv4 plus idag, gick super bra.
Det var ett naturligt och avslappnat samtal som varade i ca 45 minuter, som de ska klippa ner till 3 minuter!!!
Programmet handlar om olika sätt att skaffa barn och familjeliv och di ingår i det. Sänds nästa tisdag, klockan 20.00, missa inte.
Bilder från idag, kommer läggas upp då:)

Mannen har börjat jobba idag, kändes lite ledsamt och märkligt.
Så mamma kom förbi i eftermiddags och överraskade mig.
Hon hade köpt med sig sushi och älskade varenda minut av att vara med mig och sina två barnbarn.
Jag kunde i lugn och ro gå ut med hunden, medan hon passade Emelie och Elliot.
Det var så mysigt att ha henne här, egen mammatid, med världens bästa mamma:)

Hon är så omtänksam och kärleksfull och har ett så stort och varmt hjärta.

Älskar dig mamsen....

Nu sitter jag själv i soffan, mamma har åkt hem, barnen sover, Falcor likaså, mannen kommer hem om typ två timmar och då lär jag sova.

Egen tid, själv.
Underbart.

Dricker lite cola och kollar på tv o surfar.

Grand Designs på kanal 9, älskar det programmet.

Hade jag haft lika mycket pengar som dem, så hade jag också format ett eget hus.....
Och designat det så som jag själv vill....

Nåja, man kan ju alltid drömma
:)

2 kommentarer

marianne

07 May 2009 08:59

Din mamma måste vara överlycklig att ha fått såna fina barnbarn! Hon kanske var rädd förut att det inte skulle bli några...? Nu måste väl din far också börja tycka att det är bra det du och mannen har gjort, eller är han fortfarande avvaktande...det kanske är svårt för dej att berätta om det förstås ...

anna

07 May 2009 09:30

Åh vad mysigt att ha en sån mamma :)

Kommentera

Publiceras ej