Trevlig helg.....

3kommentarer

Igår lämnade jag dottern till min svåger och hans fru, där hon ska vara hela helgen.
Vi åt en mysig middag och avskedet gick ganska bra. Hoppas hon sov hela natten......

Elliot har sovit bra i natt, han vaknade vid 3 i natt och somnade om direkt efter jag hade rapat honom.
Jag själv hade svårt att somna om, men runt 4 slocknade jag igen och vaknade vid halv sex, klarvaken.
Mannen är hemma och sjukskriven, lite ont i halsen och efterdyningar efter några dagars influensa....

Jag packade igår, även om jag bara ska sova borta en natt, så har jag med mig ombyte för 3 dagar.
Jag menar, jag måste ju ha ombyte för kvällen och för i morgon, samt outfit om jag ha klädångest:)

Ser fram emot denna korta och intentiva resa. har ett så fullspäckat program, så jag kommer nog inte ens hinna att sakna hem, haha, Och härliga Elliot, ska få se fina Göteborg och träffa pappas vänner:)

Just det ja, glömde säga, i torsdags var det teckenspråkets dag och då var jag och Elliot på mitt gamla jobb. SÅ nu har Elliot, 3 veckor gammal, sett sin första teaterföreställning, på teckenspråk och taltolkad till svenska:)
Det ska börjas i tid, haha.

Ha en underbar helg.
Vad ska du göra???





3 kommentarer

marianne

16 May 2009 11:37

världens sötaste barn... :o)

i Wisby är det kallt men jag måste jobba i trädgården/handla/melodifestival/relaxa....

Malinsson

17 May 2009 13:06

Titta in och hoppas ni har haft en underbar helg, och så måste jag passa på att säga att gud va lika barnen är=) Och självklart jättesöta=)

Anna

17 May 2009 18:15

Ni har så vackra barn. Hoppas helgen var givande. Tyvärr så blev väl inte melodifestivalen vad man hade tänkt.. hon förtjänade en mycket bättre placering än så. Men hon vet säkert att hon är bäst ändå...Ha en bra söndagkväll,,kram från Malmö.

Kommentera

Publiceras ej