sömn sömn sömn.....

3kommentarer

är helt underbart.

Efter att Elliot har vänt på dygnet de senaste dygnen, har han i natt sovit sig igenom hela natten. Kanske för att jag mutade honom med en flaska vid 23.15 igår:)

Och Emelie sover fortfarande och klockan är 06.47 när jag skriver dessa rader.

igår hittade jag inte hennes nalle när hon skulle gå och lägga sig, hon var helt hysterisk, skrek och grät, men så fort hon fick nallen ( Som hon hade stoppat in i sin leksaksugn) så somnade hon på fem röda

Så, kom ihåg att hon alltid ska ha sin kudde och nalle, dem har kommit att bli hennes snuttefilt...

Så, det är första gången på lääääänge, som jag känne rmig utvilad...

Skönt

Varit ute på långpromenad med hunden, mannnen sover fortfarande och jag njuter av egen tid:)

2 dagar kvar av audition, dem blir färre och färre och det är ju det som är meningen......
Vi får se vad dagen och morgondagen har att erbjuda....
Sedan har vi nog vår cast klar....

Solen skiner, fint, underbart, så synd att jag ska vara inomhus hela dagen då:)

3 kommentarer

Anna

24 May 2009 10:22

Härligt med barn som sover och äter. Han är ju stor och fin så han ska ju inte behöva äta på natten väl...Hoppas sommaren kommer snart, underbart att bara sätta ungarna i vagnen och uuuuuut.. ha en underbar dag/kram från Malmö.

marianne

24 May 2009 10:59

ja tur att hon inte vill ha hela ugnen i sängen :o)

Önskar dej mannen hunden Elliot Emilie en ljuvlig dag på gränsen till Sommaren

marianne

24 May 2009 11:00

berätta om castingen förresten

Dans?

Kommentera

Publiceras ej