Så stressad...

3kommentarer

Härom kvällen var vi bortbjudna till några av våra bästa vänner, en skön grillkväll.

Jag hade suttit i mina auditions och var helt slut när jag kom hem. Vi hade typ tio minuter på oss att packa ner allt som skulle med. Inte lätt att packa för 2 barn, vad ska vi ta med oss, och hur mycket o.s.v Jag och mannen sprang runt som skållade råttor i lägenheten, för att inte glömma någonting.

När vi väl kom fram och packade ur bilen, upptäcker vi att vi glömt skötväskan, med barnens mat, ombyte, flaskor, blöjor o.s.v. Jag blev så trött. När vi för en gång skull hade lyckats packa den där väskan, utan att glömma någon i den, så stod den kvar hemma på köksbordet.

Jag blev full av skratt och inte orkade jag åka hem och hämta den, jag var såååå trött och slut i hela kroppen.

Så ica vann några kronor på oss, där vi köpte blöjor och modersmjölksersättning och flaska...

haha, så typiskt oss:)


3 kommentarer

Malin

26 May 2009 16:38

Vad härligt att höra att även ni är helt vanliga människor som gör som oss andra då och då ;-)

Hoppas ni hade en underbar kväll och fick vila upp er lite.

marianne

26 May 2009 23:18

Glöm inte skicka ett Mothers Day kort till mamman ..det firas väl även i USA?

Anna

27 May 2009 10:15

Ha ha ha..ni är som alla andra småbarnsföräldrar,,som trillingföräldrar kommer man aldrig i tid, är säkerligen lika för alla med småbarn i er situation där det är tätt mellan barnen.. vi har den bästa tiden nu, värmen är på väg och man slipper en massa kläder. kram från Anna

Kommentera

Publiceras ej