Klona sig????

3kommentarer

Inatt har jag haft en tuff natt....

Somnade runt halv elva, vaknade vid halv ett av att Emelie grät.
Gick in till henne och tröstade henne och så somnade hon om.

Precis när ja hade lagt mig, var det Elliots tur, då va han hungrig.
Så, upp och göra en flaska.

Skulle efter hans rapade, på väg att somna om,då grät dottern igen och jag gick in.
Denna gång tog det längre tid att lugna henne.
Ville inte ta in henne till oss, i och med att mannen skulle upp klockan halv fyra för att flyga.
Till slut somnade hon i sin egen säng, efter mycket pussande, sjungande och klappande på rumpan från mig.

När jag var på väg att somna om, började Elliot säga ifrån. Han hade bajsat, så det var bara att bli bytt på.
Och sen ville han inte somna om.....

När jag väl somnade om, vaknade jag av att hunden hoppade upp i sängen!!!!

Så, nu är klockan halv sju, jag har varit vaken sen typ halv ett inatt.
Emelie borde vakna vilken stund som helst, Elliot ligger just nu och äter mat...
Det kommer bli en lååååång dag......


3 kommentarer

Anna

19 May 2009 09:11

Det kommer man ju ihåg...vi hade tre bebbar på samma gång, som aldrig sov. Vi fick turas om att sova, när en sov var den andra ute och gick, vagnen var det enda stället dom sov på. Vi var ensamna om att promenera mitt i natten ha ha ha.. Du får försöka vila när barnen vilar idag..Hoppas ni har sol hos er med så att ni kan vara ute..Kram från Malmö.

marianne

19 May 2009 09:51

hahaha ..ursäkta, men jag kan se det hela framför mig....

Lottis

19 May 2009 20:43

Alltid lika underbart med barn ;)

Hoppas kommande nätter blir bättre.

Kommentera

Publiceras ej