Jobbar......

0kommentarer



jag är verkligen i mit essä:)

Det är underbart att jobba igen, även om det bara är för några dagar, men det är så roligt......

Och Emelie blir sååååå glad när jag kommer hem. Snacka om stor och varm kram.

Även om det enbart r 7 veckor sedan jag arbetade, så är det faktiskt skönt att få en liten paus i blöjbytandet, flaskdiskandet och planerandet.

Visst, jag har lite dåligt samvete, men det är ju bara för några dagar...

Min man och mamma gör ett fantastiskt jobb:)

Hoppas ni har en skön ledighet.

I eftermiddag, ska vi grilla med några av våra bästa vänner. Det ska bli så mysigt.
Deras dotter och vår dotter, tycker så mycket om varandra och leker superfint:)

hej så läng,e nu ska jag ut med hunden, diska, tvätta och laga mat ( ja, klockan är bara 6 på morgonen när jag skriver detta, gäller att passa på medans barnen sover), innan jag går iväg och håller i en 6 timmars dansaudition....


Kommentera

Publiceras ej