Göteborg, here I come....

3kommentarer

I morgon åker jag till Göteborg.

Direkt när jag anländer vid stationen, möter jag en reporter samt fotograf för GP, som ska göra ett reportage om vår surrogathistoria.

Detta kommer komma in i GP på söndag, samma dag som jag ska föreläsa på Världskulturmuseet, klockan 13.00-15.00 om vår historia. Fri entré och seminariet ingår i Göteborgs HBT festival.

Lite nervös är jag, men det kommer nog gå bra.

Att vara i Göteborg, är som att komma hem:)

Ska passa på att träffa vänner också och äta god middag och se schlagerfinalen på mitt hotelrum....




3 kommentarer

marianne

15 May 2009 17:30

Ha en bra helg på egen hand ;o)

ska bli spännande att läsa i GP,jag gör det på nätet...

Kram, och var rädd om dig

Anna

15 May 2009 19:18

Då hejar vi på Malena allihop imorgon...Verkar som om vi ligger bra till, men man vet ju aldrig med dom där östländerna som bara röstar på varandra... Njut medans du kan,, fast jag har en känsla av att du kommer att längta hem,, rejält.. Ha en underbar dag i Götet,,ni gör ett superjobb för många..kram från Malmö.

annma

17 May 2009 15:28

kan man läsa det på nätet och vad söker man på i så fall, det är ju lite svårt att få tag på GP uppe i urskogen tyvärr...me jag vill så gärna läsa det!kram från ume

Kommentera

Publiceras ej