Envis dotter

2kommentarer

Vaknade vid halv ett i natt av att dottern gallskrek från sin säng i sitt rum.
Hon grät helt otröstligt och jag bar in henne till vår säng och lade henne på mitt bröst.
Och där ville hon ligga, hela natten.På mitt bröst.
Varje gång jag försökte rulla över henne på sidan eller mage, för att ligga på madrassen, så skrek och grät hon.
Hon vägrade dessutom att ligga hos mannen, utan det var bara jag som gällde.
Och jag har så svårt att sova på rygg.
Elliot däremot har sovit hela natten igenom och fått flaska bara en gång och somnat om direkt.
Vid typ halv fyra lyckades jag få henne att somna själv, mellan oss.
Nu är klockan halv sju och vi är alla vakna.
Det regnar ute.
Idag kommer Ellios ena gudmor och på eftermiddagen kommer hans andra gudmor.
Eller som vi kallar dem för, skyddsänglar...

Ha en fin lördag.

Och just det ja, balkongen blev färdig igår efter att ha varit på Plantagen. Ska lägga upp lite bilder sedan. Inväntar bara solskenet, så det blir fina bilder:)

2 kommentarer

marianne

09 May 2009 09:46

Det är nåt hon är orolig för, eller det kan vara en förkylning bara...du får avvakta nån dag och se hur det blir.

Anna

09 May 2009 17:04

Det har ju hänt en hel del i hennes liv sista veckorna..En stor omställning för henne. Barn drömmer ju oxå mycket. Låte henne komma, ni är hennes trygghet. Kram från Malmö.

Kommentera

Publiceras ej