Balkongen...

2kommentarer

just det, jag har ju glömt att ta ta bilder över hur fin balkongen blev med blommorna.
Ska ta bilder och lägga upp under dagen:)

Barnen har sovit bra i natt, mannen fick ta dem, för jag behövde min sömn, efter att ha själv passat dem i 4 nätter, samt jobbat oerhört mycket.

Är färdig med audition, efter 6 dagar och vi har fått ihop ett superfint gäng:) Hoppas inga får andra jobb eller hoppas eller så...

Det kommer bli en asnajs West Side Story

Älskar pappaledigheten, fikar med vänner, promenerar sjukt mycket, har mina rutiner.

Och snart är mannen min ledig i en månad också, läckert...

2 kommentarer

Mia

28 May 2009 09:25



:-) Ser framemot att se en storslagen show ! :-)



" You're never alone,

You're never disconnected!

You're home with your own:

When company's expected, "



Fantastisk musikal !



You're well protected!

marianne

28 May 2009 09:26

ja balkongen måste vi få se...det är så härligt med blommor o växter...ni skulle tom kunna ha ett litet litet träd i en kruka...det finns tåliga sorter...

Kommentera

Publiceras ej