Töig Torsdag...

1kommentarer

jaha, så var vintern över för denna gång igen.

Sitter och tittar ut över mitt vackra Stockholm. Halvblå himmel och solen skiner.

Hör och häpna, i natt sov vi HELA natten.
Somnade vid 21 igår och vaknade vid 5 i morse.
jag t.o.m vaknade vid 3 (det är tiden då dottern vaknat förut) för att kolla om hon var inne och lekte.
Men icke sa nicke, hon sov så sött.
Hoppas det håller i sig.

idag hade jag utvecklingsamtal om dottern på förskolan, med högsta betyg.
Hon leker bra, äter bra, sover bra, älskar att läsa och leka och är supermysig och fin.
Så, stolt pappa som jag är, pussade henne extra...

Mannen sover borta i jobbet, varit ifrån varandra 2 dygn, känns lite jobbigt:(

Vill delge ett fantastiskt musikklipp som jag fann på youtube.

Det är ett bland det mest vackra sånguttryck jag någonsin sett.

Visst är det fint?
och vilken text.

http://www.youtube.com/watch?v=S1nGad0iXC4


1 kommentarer

Libbe

05 Mar 2009 19:40

Hej!



Ett litet tips jag precis läsr mig härifrån http://www.designadinblogg.se/ hur man lägger in länkar och liknande. Har man väl börjat så fyller man snart hela bloggen med videoklipp och länkar.



Lycka till.



Kram

Kommentera

Publiceras ej