Sista veckan på jobbet....

2kommentarer

Denna vecka gör jag min sista vecka på jobbet.

Tänk vad ett år gått fort och jag har älskat varenda bit av det.

Sista föreställningen var igår och projektet kan enbart summeras med ett ord; succé.

Nästintill slutsålt och fina recensioner och publiken tycker om det.

Nu sitter jag i sammanställningar, överlämingar, budget och rapportering.

Allt för att hinna med allt, då jag slutar på torsdag.

Kommer kännas märkligt att gå ut genom teaterns dörrar då och veta att jag inte ska in där igen på väldigt länge.

Hoppas på att få ett nytt kontrakt från januari 2009, dvs efter min pappaledighet.



Annars är allt ok med surogatmamman.
Hon var hos kiroproaktorn häromdagen, som knäckte henne en hel del.
Lösgjorde en hel del spänningar, så hon sov gott och flera timmar sammanhängande.

Idag om en vecka åker vi...

Uträkning utgår från dagens datum: Mån 30 mar 2009.
Din graviditet startade Fre 4 jul 2008.
Din menscykel är ca 28 dagar
Du blev gravid ungefär Fre 18 jul 2008 (ägglossningen).
 
Du är på dag 270 av 280. (96,4%).
Du är i vecka 39.
Du har gått 38 fulla veckor och fulla dagar (v38+3).
Du är i 9:e kalendermånaden.
Du är i 10:e graviditetsmånaden (lunarmånaden). [Läs mer här]
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Tors 9 apr 2009 
Du har 10 dagar kvar till beräknad förlossning.




2 kommentarer

Anna

30 Mar 2009 10:43

Nu är det inte långt kvar ;-) ..Du menar väl jan-2010?? Är det pappanerverna som spökar ;-).. önskar er all lycka till i världen..Ser med spänning framemot vad det blir Ha en bra dag...Kram från Skåne.

surro-mamman

30 Mar 2009 20:05

Lycka till! Nu är det inte långt kvar!!!! :-)

Kommentera

Publiceras ej