Hundvakt sökes...

4kommentarer


Vi söker alltså en person, som kan ta hand om vår snart 7åriga ljusa labrador Falcor under April månad, från typ den 3 april, eventuellt även efter påsken  och 2-3 veckor framåt

Han älskar att bli bortskämd med såväl kärlek som mat.

Han klarar sig själv hemma i 8-9 timmar och är vänlig mot både gamla och barn,

Dock är han inte så förtjust i andra hanhundar.

Då vi kommer ha fullt upp i april och vara bortresta, inför barn 2, söker vi nu en person eller famiilj som kan tänka sig ha honom inneboende hos sig.

Gött om ni bor i stockholmsområdet och viss ersättning utgår för "besväret"




4 kommentarer

Linda

01 Mar 2009 20:28

Jag hade görna ställt upp, men jag har en hanhund, visserligen bara valp 11 månader :-) Könsmogen men underbarL

Gud vad spännande ..barn nr 2 kommer snart :-) kram

M

01 Mar 2009 23:33

Åhh jag hade också gärna ställt upp. Men jag bor i småland =/

Malin

02 Mar 2009 08:10

Vad underbart att det är dags snart :-)

Kan tyvär inte hjälpa er med Falcor, men kan däremot rekomendera detta hundpensionat. Känner ägaren som är väldigt trevlig.

http://www.sjohagahundcenter.se/

Lycka till!!

Magdalena

02 Mar 2009 23:17

Hallå!

Har ni hittat nån hundvakt ännu? Hur går Falcor ihop med katter? Har en katt nämligen men det var inga problem med den hunden jag var dagmatte åt under ett par år. Dom var polare med varandra.

Tror jag är ledig från skolan just dom veckorna ni behöver hjälp och lite hundsällskap och promenadsällskap vore inte så fel.

Kommentera

Publiceras ej