Faboulus Fredag.

2kommentarer


Jag älskar fredagar.

Man vet att man är lite ledig de kommande dagarna

Denna fredag var faboulus, 

Jag åt en fantastisk god dubbelnougat idag:)

Har bara en bra känsla av att min föreställning kommer bli bra.

Har ett faboulus team kring mig som gör ett fantastiskt arbete

Dottern badar just nu, hon har fantastiskt roligt, jag sitter bredvid på toalettstolen och skriver detta inlägg på min fantastiska mac. Jag älskar trådlöst internet. Det är fantastiskt.

Vilken minut som helst, kommer mannen hem från arbetet, min fantastiska man.

(Nu pussar dottern badankan,hahaha:)

Igår kom jag i kontakt med ett svenskt heteropar, där kvinnan ska ställa upp som surrogat åt ett annat svenskt heteropar, med mannens spermier. Mannen ska ha egen vårdnard och sedan ska hans fru göra en närstående adoption. Fantastiska människor.

Och hör och häpna, 34 dagar kvar tills barn två kommer.

Är inte det fantastiskt:)?

Ha en helt Faboulus Helg.

2 kommentarer

surromamman

06 Mar 2009 20:15

Det är klart vi ska ha!



Hela ditt inlägg skvätter ju verkligen av lycka och vällust, och det smittar minsann av sig oxå! :-)



You´ve got mail! :-)



RvT

11 Mar 2009 16:24

Ja, verkligen fantastiska människor! Gud vad glad jag blir i hela kroppen av det här inlägget. All lycka till er, till heteropar ett och till heteropar två!!

Kommentera

Publiceras ej